Lush 2

Nu var det jättelänge sen jag gjorde ett riktigt inlägg. Sist var en liten lushhaul och nu är jag nog tillbaka, och med en till haul.
 
Som ni kanske vet så är tbs en av mina favoritaffärer. Men sen så beställde jag från lush och nu gillar jag dom nästan mer än tbs. Har beställt 2 gånger och lite köpte amanda i london åt mig så har inte köpt allt samtidigt. 
 
Honey i washed my hair är en shampokaka som luktar honung men alla beskriver den som kola. American cream är ett balsam som luktar vanilj och jordgubbar. Älskar båda och mitt hår blev mjukt och luktar fortfarande även fast jag tvättade det igår. 
 
Snow fairy är en dushkräm som luktar godis, finns även badmober osv under julen med samma doft. Buche de noel är en typ ansiktsmask/rengöring som luktar nöt och man blir jättemjuk. Dirty springwash är en dushkräm som mest killar köper för att den luktar mint men jag gillar mint så köpte den ändå. 
 
Båda luktar juligt och gott. 
 
Sakura, är en badbom med doften citrus. Älskar lush badbomber så kommer nog inte bli besviken när jag provar den här. 
 
Golden wonder. Luktar lite som celebrate. Är lite jobbig eftersom att om man tar på den så är det guld överallt men annars rolig och bra.
Honey i washed my kids är en tvål med samma doft som shampokakan som jag skrev om innan. Gillar inte hårda tvålar men ska ändå använda den. 
 
Father christmas är den första badbomben jag köpte och gillade den så mycket så jag köpte en till. Den luktar lite som snow fairy och jag älskar den. 
 
Sedan så får man alltid med tester när man beställer. Fick en hård tvål som luktar jättegott. Ett balsam för kroppen som jag har hört bra om och rub rub rub som är en skrubb som också ska vara bra. 
 
Det var allt från lush den här gången men kommer nog beställa mer snart. 
 

Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: