Månadens favoriter - Mars

Den första ska man ha i hårbotten om den är torr osv. Brände hårbotten när jag var i thailand så den har varit perfekt. Den andra är en BBcream för håret som jag bara har haft i någon vecka men tycker ändå att den är jättebra och håret blir mjukt. 
 
Halva den här månaden så var jag i Thailand så mina favoritkläder den här månaden får nog bli min bikini som kommer från h&m. 
 
Använde Celebrate i Thailand och den var helt perfekt, man blev inte kladdig som man blir av tbs. Sedan när jag kom hem så började jag att använda min hallon från tbs som snart är slut. 
 
Köpte lite olika pocky bla cookies and cream eftersom att jag älskar oreos. Dom är min favorit bland alla pockysmaker jag har ätit och jag önskar att jag kunde få tag i fler.
 
Mitt favoritnagellack den här månaden har varit OPI hotter than you pink som är en fin färg att ha när man har blivit lite brun. 
 
Innan jag åkte till Thailand så hämtade jag ut min naked 2 men jag hade aldrig tid att testa den så när jag kom hem så gjorde jag det äntligen och det är jättefina färger och är lika nöjd med den som jag är med min naked 3. 
K O M M E N T E R A (0)
Vardag / Inlägget