Party

Inte bloggat på nästan en vecka och tänker inte säga förlåt osv eftersom att det har nog varit jobbigaste vecka ever. Varit sjukt trött, har jag inte varit på skolan så har jag varit på körskolan (vilket går sjukt bra är snart klar!) också har jag varit med Elin som snart flyttar (dock inte så långt bort haha). Känns dock inte så bra eftersom att jag har varit så trött så har jag nästan skitit i mina läxor osv. Men lite vila den här helgen så hoppas jag på att vara piggare till veckan då jag bla har bokat en körlektion klockan 7 på morgonen och ni som känner mig vet att jag inte är levande innan 8 men jag ska klara det! 
 
Har fortfarande inte viast er det jag köpte från stockholm och nu har jag även shoppat lite mer men ska fixa det jag lovar! Är nu 49 dagar tills jag fyller år och samtidigt 49 dagar tills sommarlov vilket känns bäst. Även fast att vi har det ganska varmt just nu men ja sommar är sommar. 
 
POK
 
K O M M E N T E R A (0)
Media / Inlägget