2013

Januari - I Januari så träffade jag och tå Danny i stan. Bakade kakdeg ca varje dag och det var det godaste jag visste. Blekte även en ombre. 
 
Februari - I februari så var pappa i Thailand så jag och Elin skötte om huset. Det snöade som mest de veckorna som han var borta så vi skottade varje dag. Som belöning så bjöd vi in lite vänner på denroligaste festen jag varit med om. När pappa kom hem så fick jag en massa saker bla mina vans som är dom bästa skorna som finns.
 
 
Mars - En kompis ringde och sa att hennes fågel hade rymt och eftersom att vi bor grannar så gick jag ut och letade den. Någon hade hittat den och eftersom att ingen var hemma hos henne så tog jag hand om den. När påsklovet började så åkte jag familjen och amanda till vemdalen. 
 
 
April - Började på körskolan och nästan bodde där ett tag. Jag och amanda åkte till stockholm och såg världen bästa Lana Del Rey och shoppade en massa.
 
Maj - Var på bio och såg the great gatsby som nog är min favoritfilm 2013. Det var varmt hela tiden så brukade sola så ofta jag kunde, tog även årets första och sista dopp i maj.
 
 
 
Juni - I juni så jobbade jag lite extra och fyllde äntligen 18. Firade min födelsedag med att vara med några gamla vänner och var på krogen. Träffade även sötaste Erik som sjöng för mig. Efter att jag fyllt 18 så var jag på krogen varje helg förutom när jag reste.
 
 Juli - Var som sagt på party/krogen varje helg och på dagarna så solade jag. I slutet av juli så åkte jag och Amanda till stockholm och stannade i en  vecka.
 
Augusti - I Augusti så var jag först i Stockholm med amanda i en vecka. Vi shoppade på alla köpcentrum och i stan, var på museum och åkte en massa tunnelbana. När min stockholmsresa var slut så hämtade Elin upp mig och vi åkte vidare mot ett ställe utanför Halmstad där vi mötte upp resten av familjen och sedan så stannade vi där i en vecka. Jag började även mitt sista år i skolan. 
 
 
September - I september så var det fortfarande sommarväder. Jag forsatte att gå på krogen men inte lika ofta. Var beroende av eos lpbalm och ritade en massa i illustrator. Och det var även då som jag tog mitt älskade körkort. 
 
 
 
 
 
 Oktober- Köpte mitt första macläppstift och det var det bästa jag testat. Köpte även biljetter till justin timberlake som jag och Elin ska se i Maj. 
 
November - Var och såg min true love Bruno Mars i globen med Elin. Hade en massa drama i mitt liv och var på gladiatorerna med Tå och Emma som vi precis hade börjat umgås med!! Var på Hunger gamesnight med amanda men vi sov nästan i hela andra filmen. 
 
 
 
 
December - I december så shoppade jag för mycket. Var på vipbio i stormen och stressade för mycket över skolan och läxor.
 
 
 
K O M M E N T E R A (0)
Vardag / Inlägget