30 maj

Är kanske den sämsta bloggaren ever. Men sen sist jag skrev så har jag gjort ett bildspel till min sista fotouppgift, lämnat in min dator på lagning (en av anledningarna varför jag inte har bloggat) så nu har jag en lånedator och jag orkar inte he över något från hårddisken eftersom att jag ska lämna tillbaka den på måndag. Har varit på krogen med min syster och Amanda, haft mösspåtagning + fest på oscars. Och nu är jag ledig tills studenten. Måste dock fixa naglarna, åka till skolan och lämna tillbaka lite saker + hämta datorn och planera det sista till studenten. Även fast att vädret har varit sämst idag så har jag varit hut glad som helst. Är redo att lämna skolan men det kommer samtidigt vara tråkigt eftersom att jag har haft 3 roliga år i gymnasiet och lärt mig en massa. Jag kanske är klar med skolan för alltid eller så kommer jag att plugga något när jag har bestämt mig för något att läsa. Jag har alltså inga planer vad jag ska göra med livet och jag känner mig inte stressad för det.
 
 
K O M M E N T E R A (0)
Vardag / Inlägget