And we're wrapped in light in life in love

2 månader sedan jag skrev något sist och jag har saknat det. Nu känns det som att sommaren är över, snart börjar alla skolan förutom jag. Den här sommaren har gått hur fort som helst och den har varit asbra. 
 
Lite av det jag har gjort:
 
Började sommaren med att ta studenten vilket var den roligaste veckan i mitt liv och jag önskar att jag kunde få göra det igen och igen.
 
 
 
Jag har även varit på Boda Borg vilket var 100 år sedan, fick skitstora blåmärken som aldrig ville försvinna. 
 
Varit en vecka i Stockholm där jag shoppade, åt en massa och bara tog det lugnt. Varje gång jag är i Stockholm känner jag att jag måste flytta dit och den här gången mer än vanligt.
 
Druckit alko och nattbadat med världens bästa amanda
 
 
Eftersom att mimi varit hemma i Sundsvall så har jag varit med henne ca varje dag. Vi har kollat på massa serier som vi båda följer, solat och badat, haft spelkvällar med flera vänner och bara pratat om saker vi har missat. 
 
Pappa fyllde 50 så vi hade en öppethusfest hemma, mina bästa vänner kom och hade en skitrolig dag/kväll vilket alla verkade ha.
 
Sedan så har jag varit på lite olika fester, kollat på blixtarna med mimi och elin medans ögonen varit svullna av gråt. 
 
Och sist så har jag spenderat alldeles för mycket tid och pengar på Birsta.
 
Nu är hösten här och jag fortsätter att söka jobb och man kan ha seriemaraton igen utan att må dåligt över att missa solen och värmen. 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
K O M M E N T E R A (0)
Vardag / Inlägget