Sun

Idag så hade jag en lugn skoldag. Tog bussen hem och satt ute i solen och läste för att få i mig så mycket sol som möjligt eftersom att man mår mycket bättre av det. Men efter 40 minuter så tog pollen över och jag la mig i sängen istället och fortsatte att läsa. Just nu så läser jag den sista Twilightboken som jag har läst till och från sen näst sista filmen kom ut så tänkte att det var dags att läsa ut den nu. När pappa kom hem så gjorde vi jätegod mat, grillat med potatisgratäng och Elin kom och åt. Kollade på tv med Elin och åt en daimtårta.
 
Imorgon så är det skola som vanligt och slutar tidigt hoppas jag. Elin fyller år imorgon så det kommer några hit och ska fira henne lite senare på dagen/kvällen. Har köpt presenter åt henne som jag hoppas att hon gillar.
 
Nu ska jag fortsätta att läsa och sedan sova eftersom att jag är sjukt trött. 
 
 
Tråkig iPhonebild men har ingen roligare bild att bjuda på. 
 

Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: