Studenten

Hello. Då har det snart gått en vecka sen jag tog studenten. Dagen gick så sjukt snabbt så jag kan fortfarande inte fatta att skolan är över. Vaknar upp och ser alla studentplakat och andra saker och ändå känns det som att jag snart ska ta studenten. Aja studentdagen var den bästa dagen i mitt liv för alla personer jag gillar var samlade och jag var så glad. Vi hade först en liten champagnefrukost i busbacken sedan så gick jag och amanda ner till skolan eftersom att det skulle vara massa tävlingar, helt plötsligt stog jag på vollybollplanen och kunde inte spela alls. Skålade lite inne på toan och sedan så solade vi lite ute på gräset. När alla tävlingar va över så gick jag och amanda ner i studion och fixade oss eftersom att vi inte skulle hinna hem. Var en liten avslutning i aulan och sedan sa vi hejdå till malte. Blev galet när vi skulle ut på trappan så vi fattade inget men tillslut så stog vi där och skrek esfo tjalalalla. Blev attackerad av folk som skulle hänga massa runt halsen. Åkte flak och hade skitroligt! Sedna så va jag hemma på mottagning och sedan studentfesten med amanda. Vakande upp och fattade inte ett skit. 
 
Har även fyllt 19 vilket inte är så roligt att fylla eftersom att inget speciellt händer då. Bara ett år närmare till 20. 
 
Har skrivit ett CV och anmält mig till arbetsförmedlingen så imorgon ska jag söka massa jobb!
 
 

Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: