2014

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? Ja en massa saker faktiskt, tex att sitta på ett café ensam och äta. 

Vilka ställen utomlands besökte du? Åkte bara till Norge

 

 Vilket/vilka datum från år 2014 kommer du alltid att minnas? 10 Maj och 12 Juni 

Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja varit sjuk typ halva året. 

Bästa köpet? Min iphone 6 plus helt klart

 

Vad spenderade du mest pengar på? Skönhet eller iphonen

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja jag tog studenten

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014? Lyssnade mycket på Beyonce och Justin Timberlake i början av året och sedan så blev det sommar och då lyssnade jag på Lana hela tiden. Sen som vanligt på hösten så lyssnade jag på Ed Sheeran och gjorde en spellista med Ultraviolence och X som jag alltid lyssnar på.  

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Har nog varit glad mer det här året än vad jag har varit ledsen. 

 

Vad önskar du att du gjort mer? Rest

Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat bort dagarna med att sova

Hur tillbringade du julen? Hemma med mamma och mormor

 

 

Blev du kär i år? nej

Bästa boken du läste 2014? Beautiful creatures

Största musikaliska upptäckten? Lorde tror jag

Något du önskade dig och fick? Fick min macbook i studentpresent som jag ville ha och en ghdplattång i julklapp. 

Årets bästa film? The fault in our stars, the divergent och Mockingjay part 1 vad jag kommer på

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2014? På sommaren hade jag klänningar och kjolar hela tiden och sedan på hösten och vintern så hade jag jeans nästan hela tiden.  

Vilken kändis var du mest sugen på? Taylor Blackburn 

Planer för 2015? Skaffa ett jobb och åka till Thailand

 

Vad ser du mest fram emot med år 2015? Thailandresan

Tror du att år 2015 kommer bli bättre? 2014 har varit ett bra år men kan ju alltid bli bättre.

Bästa minnet från 2014? Studenten helt klart

 

Vad var det bästa som hände 2014? Ja studenten

Fick du många nya kontakter? Nja några stycken

 


Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: