Summer in the air

 
Det här var kanske den sjukaste dagen jag varit med om. Började med att min mobil inte hade laddat inatt så vid 10 då jag egentligen skulle möta amanda och tå på navet så vaknade jag. Skyndade mig till bussen. Vi gick till pussgurkans salladsbar och köpte sallad och åkte sedan till sidsjön. Åt salladen och när jag tog sista tuggan så var det nått hårt så spottade ut och där låg det en skruvliknande sak. Solade ett tag och sedan gick vi och badade på ett annat ställe när vi kom tillbaka så var tås handduk borta men såg nästan direkt att den låg på botten i vattnet så började fiska upp den med en pinne. Det blåste så vi åkte till pussgurkan igen för att jag skulle säga till att jag fick det där i maten så fick pengarna tillbaka! Chillade på stan ett tag, kom massa ambulanser, polisbilar och en brandbil och var helt kaos. 
 
Har varit en rolig och äventyrlig dag, nu ska jag göra klart en sak som ska skrivas ut imorgon och sedan duscha och faktiskt sova. 
 
Det kanske låter gott?

Kommentarer


� Jeanette Seflin http://kuriosakabinett.blogg.se/

Fy vilken nitlott att hitta den i maten :(

2013-06-10 // 22:10:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: