2012

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?


Ja jag körde med en växelbil första gången. 

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Brukar inte ha några löften

3. Fick någon du känner barn?

Ja jag fick en till kusin 

4. Dog någon som stod dig nära?

nej!

5. Vilka länder besökte du?

Sverige 

6. Är det något du saknade 2012 som du vill ha 2013?

Ja mer värme och längre sommar. Alltså en lång sommar med en massa värme!

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?


När jag och Toe var i stockholm och såg danny! Och hela sommaren, gjorde så mycket och åkte runt till en massa ställen.

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?


Att jag blivit som jag är, fått min stil osv.

9. Vilket var ditt största misstag?

Vet inte rikigt

10. Vilket var ditt bästa inköp?


Min kamera, ryggsäck och alla mina leggings haha.

11. Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder och mat. 

12. Vad gjorde dig riktigt glad?


Att lana kommer till sverige i april

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?


Varit förkyld och sedan stressad osv så att jag blev sjuk

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2012?


Danny, Lana och Ed sheeran sen alla låtar som spelas på radion.

15. Mådde du bättre eller sämre under 2012 än vad du gjort tidigare år?


Ja bättre, har varit gladare och mått bättre.

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?

Mina vänner, skolan

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?


Småsaker som gjort mig irriterad

18. Hur var din julafton?

Chill! Hade pyjamas hela dagen och åt en massa mat och fick fina julklappar

19. Blev du kär?


Nej

20. Vilket program har varit det bästa på tv?


Glee

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?

Hatar ingen men stör mig på många som kanske har blivit värre under året

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?


Läste pllböckerna som var asbra. Läste även dom 2 första hungergamesböckerna. Har inte hunnit läsa så mycket som jag brukar.

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?

Lana del rey helt klart!

24. Önskade du dig något som du fick?


Ja ett par riktiga uggs, alltså inget skit som går sönder direkt.

25. Önskade du dig något som du inte fick?


Önskar att få åka utomlands hela tiden men det har inte hänt.

26. Vilken var årets bästa film?


Breaking dawn part 2

27. Vad gjorde du på din födelsedag?

Firade med mina fina vänner, vi satt på en kulle vid mig och gjorde smores.

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?


Familj och vännerna, inga nya men heöt klart dom bästa.

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?


Äntligen hittat min stil jag vill ha. En liten blandning av allt om jag ska beskriva den. 

30. Vad fick dig att må bra?


Mina vänner

31. Vilken kändis var du mest sugen på?


Hahaha sugen

32. Vem saknade du?


Träffa Erik, Matte och Danny. År sedan!

33. Vilken var din bästa månad?

Juni-augusti

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?


Ja man kan alltid göra nått bättre men kommer inte på något.

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?


Blir 18, kommer att börja sista året på gymnasiet. Så blir asbra!


Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: