New

Igår så hade jag ett litet möte i stan och sedan så tog jag och Jenny bussen till Kovland för att vara med Amanda och Tomas. Vi gjorde hembakade pizzor, spelade spel och kollade på film. Sedan imorse så åkte jag och amanda till stan och birsta. Har varit tvungen leva lite snålt i några månader. Men nu har jag äntligen lyckats samla ihop tillräckligt med pengar för att köpa saker som jag vill ha/ behöver i mitt liv.
 
Två stycken sminkborstar från real techniques eftersom att jag har hört att dom ska vara jättebra! 
 
Ett ljus från WoodWick som är ett av mina favotitmärken av ljus. Hittade ett med en höstdoft och det bästa med dom här ljusen är att dom låter som en brasa när man har dom tända. Har även ett med doften Campfire marshmallow som luktar precis så som det heter. 
 
 
 

Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: