Lushrecension

Nu har jag haft mina lushsaker i några månader så tänkte ge er en liten recension på vad jag tycker om sakerna. Delar in dom i 2 eller 3 delar så nästa kommer när jag har testat lite mer saker för det mesta är orört. 
 
 
 
1. Mask of magaminty: 
+Luktar gott
+Är jättebra och man blir mjuk efter 
-Om jag är jättetorr så svider den och jag blir röd i hela ansiktet 
 
2. Buche de noel: 
+Luktar som kakor
+Den är också bra och man blir mjuk efter
-Man måste blanda den med vatten 
-den är hela tranbär i som bara är ivägen 
 
 
3. Grease Lightning: 
+Torkar ut finnar 
-Luktar inte så jättegott 
-Dålig pump 
 
4. Honey I washed my hair(shampokaka):
+ luktar kola
+håret blir jättemjukt
+Liten och bra om man ska tex resa och man slipper ha en flaska
-Jobbig att torka efter
 
5. American cream:
+Luktar milkshake 
+Håret blir mjukt och luktar gott efter och det håller i sig länge
 
6. Sweetie pie:
+Luktar godis
+rolig att använda 
+Håller länge
-Den är svår att vänja sig med i början 
 
7. Father Christmas:
+ Luktar jättegott!
+ Blir coolt i badet 
 
8. Sakura:
+Luktar gott
+ Man blir mjuk efter
- Blir ingen färg eller något med den 
 
 
 

Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: