Are you happy with yourself

Det enda jag gör på dagarna är att jobba eller sova, så nu i helgen så tänkte jag bara vara hemma och kolla på film för att föröska vara utvilad igen när veckan började. I fredags jobbade jag och åkte sedan direkt till birsta och mötte Amanda. Köpte lite saker och åt glass. Sedan så åkte jag hem och då kom linnea och klippte mig, så nu har jag äntligen kort hår igen och vill aldrig mer ha långt. Köpte glass och choklad och åkte till Amanda och Tomas. Amanda och jag beställde ett läppstift var sedan så gjorde jag kakdeg som vi sedan blandade ner i glssen som blev jättegod. Kollade på film men somnade nästan direkt.
 
En av de bästa böcker jag läst, bob är så söt
 
När jag vaknade så var Amanda på jobbet så jag och Tomas åt frukost och kollade på film och sedan åkte jag hem. Resten av helgen har jag inte gjort något alls, har fixat lite filmer osv som jag kan ha när jag är i Thailand om jag skulle bli less på familjen för nu är det bara 20 dagar kvar. 
Och här är en bild på håret
 

Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: