Snälla be mig inte stanna kvar

Idag så har jag varit ledig. Oftast så brukar jag bara sitta vid datorn hela dagarna när jag är det men idag så kände jag för att göra något. Så började med att göra en liten fruost och kolla på the originals så att jag skulle vakna. 
 
Fortsatte på min stickning som jag håller på med så att den ska bli klar. Gjorde lunch och sedan chokladbollar som är jättelätt att göra och man har oftast allt hemma. 
 
För några veckor sedan så planterade jag lite frön som nu har växt så jag ställde ut dom på balkongen eftersom att det var lite soligt ute. Såg att dom var lite torra så vattnade dom och tog bort lite som hade ruttnat. Lådan som några står i köpte jag på åhlens för 99 kr, får inte plats med alla så funderar på att köpa en till. 
 
 
Sedan vet jag inte vad jag gjorde men klockan var tillräckligt mycket för att jag skulle göra middag. Så har nyss ätit och vilat lite. 

Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: