Skittles desserts

Idag så har jag varit på stan och då gick jag förbi hemmakväll och såg att dom hade dom nya skittlesarna med dessertsmaker. Dom är ganska dyra men tänkte att det ändå va värt det så jag köpte en liten påse. 
 
I påsen så är det fem olika smaker som smakar som fem olika desserter. 
 
Den röda har smaken raspberry sorbet och jag tycke att den var jättegod. 
Nästa färg är rosa med smaken strawberry milkshake och den smakar precis som den ska göra 
 
Den oranga ska smaka orange creme och den smkar som apelsingodisar brukar göra. Gillar inte det så mycket så den här smaken är den jag tycker om minst. 
 
Den gröna har smaken key lime pie. I början känner man inte riktigt vad den smakar men efter en liten stund så blir det en god smak. 
 
Och sist är den blåa med smaken blueberry tart, den är min favorit av alla smakerna. Kanske för att blåbär är en av mina favoritbär. 

Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: