Ansikte

Min hud i ansiktet har varit konstig sen jag kom hem från thailand så har försökt att ta hand om den så mycket som jag kan. 
 
Först så anävnder jag dom här två, en cleanser och en toner. Anstiter blir rent och man slipper att använda vatten som torkar ut. 
 
Sedan så använder jag min grease lightning som jag såg att man kunde använda som ett serum för att förhindra akne så jag brukar först smörja det över ansiktet och sedan den blåa dagkrämen. När jag är torrare så har jag en annan kräm från samma serie som är lite tjockare. 
 
Några gånger i veckan så brukar jag även använda mn mask of magnaminty och innan jag gör det så gör jag just nu rent ansiktet med bunche de noel. Köpte nyss en ny mask då min andra var slut och valde istället den självkonserverade och den passar min hud mycket bättre.
 
Jag använder olika saker beroende på hur min hud är och vilken årstid det är men just nu så använder jag det här.
  

Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: