Höst

Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?

På hösten har jag alltid mysiga tröjor och leggings vilket jag nog också kommer ha den här hösten

Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?

Den här tiden förra året så gick jag sista året på gymnasiet, höll på med studenttävlingar och beställde mössan. Var glad över att snart vara klar med skolan. 

 

Vad ska du ha för frisyr?

Mitt hår blir alltid jättetovigt så jag funderar på att klippa det kort igen.

Vad lyssnar du på för musik?

Ed Sheeran

Vad läser du?

Håller på att läsa Beautiful Creatures

Vad var bäst med sommaren?

Allt

Vad var sämst med sommaren?

Att den är så kort

Senast köpta plagg?

En jacka från monki 

 

Ditt bästa skönhetstips inför hösten?

Att smörja in sig för man blir så torr

Vilken är den bästa höstmånaden?

September eller oktober för att solen lyser fortfarande och det är Halloween 

Den bästa höstdrycken?

Varm oboy med caramel eller vanilj 

Vilken är den perfekta höstplatsen?

Sängen med 100 filtar, tända ljus och alla serier som börjar igen. 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: