Stockholm

Hellu. Kom hem för typ 2 timmar sedan. Har haft en asbra helg i stockholm och grinar typ ihjäl mig för att jag är tillbaka i sundvall. I fredags så gick vi runt på stan ett tag för att sedan dra till tele2 för att se avicii. Mådde skitdåligt när avicii började haha men körde på ändå men efter ett tag så var vi alla typ döende så vi drog tidigare och åt på donken. Sedan igår så var vi i stan och skulle shoppa men hittade typ inget förutom ett nytt eos (glömde alla mina i sundsvall och mina läppar var döende) och en hemlig sak som jag inte kan säga eftersom att jag köpte en likadan åt amanda, drog hem dit vi bodde och spelade spel, lyssnade på musik osv. Idag så chillade vi ett tag innan vi drog till tcentralen. Fixade med våra tågbiljetter och seda så fikade vi på starbucks. 20 över 5 så gick tåget hem och vi ville typ hoppa av och ta ett tåg tillbaka.
 
 
 
 
  

Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: