aah

Jag vill bli bättre på att blogga men just nu så har jag inget att skriva varje dag och jag har knappt någon tid. Imorgon ska jag på studentlunch och sedan åka och handla massa saker så att jag kan baka. På tisdag ska jag hämta mormor och sedan baka hela dagen och på kvällen ska jag träffa klassen för att träna tills gultrofen. Onsdag ska jag göra klart det sista med bakningen om jag inte hinner klart, sätta upp partytält och fixa flaket. Och sedan är det torsdag och jag tar studenten. Dagen jag längtat efter sen jag satt min fot i skolan första skoldagen.
 
Ska försöka att fixa photoshop och fota lite också så att jag har bilder att lägga in. Men som ni ser så kanske det inte är något jag hinner göra just nu och inte heller det viktigaste haha. 
 
Förra helgen åkte jag båt och firade farfar 
 

Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: