ledig

Har spenderat veckan i skolan och med en av mina bästa kompisar som är hemma i sundsvall just nu. Igår så var vi i birsta och kollade runt men eftersom att jag är där ca hela tiden så hittade jag inget som jag kände att jag behövde förutom 2 halsband som var perfekta och billiga. Idag så var jag ledig pga studiedag så jag sov tills jag var utvilad och duschade. Mimiau kom ner till mig och vi la oss i sängen och kollade på de nyaste avsnitten av ravenswood och pll. Har fullt upp idag ska:
 
*Laga mat
*Fixa mig
*Skjutsa och hämta pappa 
*Fika med några vänner 
 
 
Imorgon har jag en lång skoldag (om man jämför med alla andra dagar) så ska försöka att somna i tid ikväll vilket jag inte alls är bra på. 
 
Pok
 
 
 
 
 

Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: