I bet it sucks to be you right now

Försov mig ganska mycket imorse så fick gå till mässan vi skulle på, var sjukt tråkigt och det. Drog hem och kollade på revenge och sov ett tag. Åkte och handlade mat med mamma och när vi kom hem så duschade jag i 100 år. Skjutsade Elin och pappa och sedan har jag bara chillat. Imorgon ska jag fota och bli fotad själv. Har typ 100 fotouppgifter men ingen ork alls till det men måste verkligen få  det gjort. Annars så kollar jag på Revenge ca hela tiden. 
 
Har fått hem mina minteos som jag beställde nu i veckan och har därför en till smak i samlingen, saknas några nu men dom är så sjukt svåra att få tag på i sverige. Mitt jordgubbseos har gått sönder så måste laga det också vilket jag är lite rädd över eftersom att man måste smälta allt. 
 
pok
 
 

Är beroende av det här just nu!! 
 

Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: