Shopping

Igår så var jag på stan med amanda och lite senare på kvällen så var vi även på birsta så det blev lite shopping.
 
På lovet köpte jag ett baby lips och igår så köpte jag ett till det är pink punch (är rosa men ser lila ut på bilden) och cherry me. Gillar dom för att det är lip balms men dom har även lite färg i sig vilket är fint.
 
Sedan så hade en av mina favoritaffärer the body shop fått in lite nya saker så passade på när jag hade 3 för 2. Den första är en body milk som luktar kokos som jag har velat haft ett tag. Dom andra 2 är deras nya body sorbet ilukterna grape och satsuma, älskar dom för att man blir jättemjuk och dom är inte som en body lotion eller body butter utan mer fluffiga och roliga haha. 
 
I helgen så gjorde jag slingor men som vanligt blir mitt hår åt det gula hållet när jag bleker så köpte ett silvershampoo för att få det kallare. 
 
Köpte även ett par shorts men dom blev inte så bra på bild men det är ett par vanliga svarta som är mjuka och dom kommer från bikbok. 

Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: