Dag 22-23

Första är Glee. Jag hade hört av flera att den var bra så jag började kolla och blev fast. Serien handlar om några som går på high school och är med i en gleeclub. Varje vecka har dom olika teman på artister osv. Jag gillar säsong 1-3 bäst men alla säsonger är bra. Min favorit Finn dog på riktigt (cory ni vet) så dom var tvungen att ändra en massa och han var bäst. Men det är en bra serie och det är lite drama så dom sjunger inte bara. 
 
 
Nästa är Pretty little liars. Serien handlar om Hanna, Emily, Aria och Spencer som var kompis med Ali men hon försvann och ingen vet vart. Dom börjar få sms osv från -A. Först så tror dom att det är Ali men sedan så hittar man hennes kropp. Dom ska sedan ta reda på vem A är medans A försöker att förstöra deras liv. Serien är asbra och spännande och jag kan inte kolla på den innan jag ska somna utan att bli rädd och inte kunna sova haha. 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: