Dag 2 - Ellen Degeneres show

Mitt andra tips är Ellen Degeneres show. Det är inte riktigt en serie utan en talkshow men eftersom att den är så bra så får den ändå en plats i min kalender. Det är Ellen som tar både kända personer och okända personer till sin show. Om tex en familj är jättefattig så tar hon dit dom och dom får pengar eller så tar hon dit kändisar för att prata och sedan tävla med dom för att ge bort pengar till olika organisationer osv. Hon är kanske den roligaste människan jag vet och varje gång jag kollar så skrattar jag ihjäl mig. 
 
Sophie and Grace är så söta så varje gång dom är med blir jag så glad och dom älskar Nicki Minaj mest av allt. Ellen och Nicki brukar alltid skämma bort dom med massa leksaker och rosa saker. 
 
 
Jag älskar att kolla på Ellen och varje dag när jag slutar tidigt så åker jag hem och kollar på det på kanal 5. 
 
 

Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: