Treat you like a princess

Hello, har inte riktigt haft tid att blogga, eller leva. Håller på med det sista på körkortet och det har/tar upp all min tid och ork men snart är det kanske över! Annars så går jag i skolan och sover en massa. 
 
Det är också 44 dagar tills jag får se världens bästa Bruno Mars! Och igår så uppdaterade jag (och ca alla andra med iphone) till ios 7. Vet inte riktigt om jag är helt kär men jag hatar det inte heller. 
 
 
Har även börjat att rita i illustrator, vi gick en kurs i tvåan så har lärt mig grunderna och jag tyckte att det var rätt så roligt och nu får jag rita vad jag vill. Har bara blivit människor än så länge.  
 
 
Och ni vet månadens video? Den är jättesen och snart är även september slut och jag har inte alls haft tid att filma till nån av månaderna så ska börja filma så att jag kan göra en i oktober. För nu börjar jag bli sugen att blogga igen. 
 
Ritade en slarvig bild på Lana i onsdags. 
 

Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: