Sephora

När jag är i Stockholm så är jag inne på sephora flera gånger per dag. Älskar att vara där inne och bara kolla och lukta osv på alla saker. Deras egna märke har den bästa lukten på body butters osv och det är Caramel.
 
 
 Den här gången så fick jag med mig badskum. Har redan en body butter och tvål. 
 
Har haft depends dipnagellacksborttagning den gröna. Men man blev helt oljig och den luktade så äckligt. Sen så är den ganska välanvänd då jag föredrar en dip istället för bomull och borttagning. Så tänkte testa sephoras och gud vad bra den var allt försvann direkt, den luktade inte äckligt och efter så luktade naglarna gott. Så rekomenderar den verkligen. 
 
Sen har jag börjat med läppstift haha. Har ett hudfärgat från maria montazamis kollektion från mus och ett rosa från nicki minajs mackollektion som är mina favoriter men passar kanske inte till allt. Så ville ha ett typ korallfärgat och hittade det här. Trodde att det skulle va glittrigt men när jag hade det på mig så var det bara glansigt. 
 
 
Det var allt jag köpte i Stockholm förutom ett par byxor som inte skulle bli bra på bild då dom är helt hängiga och svarta. 
 

Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: