Vi drar till fjällen, fest hela kvällen

Hello ppl, har haft fullt upp och har fortfarande det men tänkte skriva lite för det kanske sröjer ett tag. Ska fixa en fotouppgift snart så att jag kan åka med den imorgon till skolan och vid 12 så drar vi till Vemdalen och kommer hem sent på söndag nån gång. Är sjukt peppad men fattar inte riktigt at de är imorgon vi ska åka så har inte ens packat. 
 
Har firat elin typ hela dagen idag, grattis grattis <3
 
Nu ska jag snart börja med fotouppgiften och packa så att jag inte gör det imorgon och glömmer något. Har btw med mig kameran så bjuder kanske på lite bilder när jag kommer hem. 
 
POK
 
Bild 1: Tårtan Elin gjorde. Bild 2: Köpte 2 st opinagellack igår, ett baslack och ett överlack och hoppas på att mina naglar ska bli bättre! 

Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: