High heels off, I'm feeling alive

Yo pll, idag var jag typ ledig. Vid 10 så kollade jag och amanda lite på guldtrofen sedan så åkte vi till sidsjön och höll på med nån badring vi hittade haha. Blöta åkte vi tillbaka till stan och sedan till alnö där vi köpte glass. Kollade på när alla klasser gick ut på trappan och om ett år är det jag! Åkte hem och har chillat, såg nyss en film med mamma. 
 
Imorgon så ska jag och amanda först på body shops viprea sedan äta glass på skolan. 2 börjar riskettan och sedan ska jag på linneas student när den slutar. Och sedan har mamma köpt nått nagelsak på ica maxi så att man får lära sig att måla naglarna bättre osv som börjar 6. Så kommer ha det ganska stressigt imorgon haha. 
 
POK
 
 

Kommentarer


Ja verkligen! Kram

2013-06-13 // 12:00:57
Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: