Hello hello can you hear me

Ja i fredags va jag som sagt på party. Vid 12 så gick vi in på oscar och tog stämpel sen så va vi ute på äventyr. Träffade bästa Erik som sjöng och sa grattis åt mig. Sen så gick vi tillbaka till oscar. Kom hem vid 4 och somnade direkt. Vaknade vid 9 och ca en timme senare så åkte jag och mimi till stan för att säga hej till erik igen men var så död och hade typ tappat rösten så han mobbade mig. Resten av dagen blev jag firad av familjen och senare på kvällen av mimi. Fick en massa fina presenter och är jätteglad över att jag äntligen är 18!! Idag så har jag jobbat nästan hela dagen och har nyss sovit en stund. Kan äntligen chilla efter en fullbokad vecka!
 
 
Sötaste Erik och döda jag.
 
Några presenter! 
 

Kommentarer


fina presenter! :D

2013-07-04 // 23:59:22
Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: