I can see it in your eyes, you want a good time

Vilken dag är det idag?

Söndag

Om du var en emoji vilken skulle du vara då?


Glittret, prinsessan eller klubban

Vad ska du göra ikväll?

Lyssna på Bruno Mars och bara chilla måste snart sova

Säg två bra uttryck:

Sovis (kan va om du är trött, seg, störande eller jobbig)

Trött (om någon är trött, ser lite sliten och gammal ut eller är ful(t))

Vad blir du glad av få höra att du är?

Rolig, snäll osv

Visa en bild du inte minns ha tagits:

 

Vem saknar du?


En massa folk

En bild på något som är asbra att ha:

 

En outfit som är ovanlig för dig att ha på dig:

Lol men brukar inte alls klä på mig såhär mkt kläder

Vad är du bra på?

Är väll både bra och dålig på att komma ihåg saker men annars att äta det är jag bäst på.

 

Vad vill du ha?


April och sedan juni. Eller en resa utomlands eller en lägenhet.

Vad tycker du är roligt?:


Vara med roliga människor, se på serier eller film osv. 

Vad är du dålig på?

Kliva upp, äta frukost och att förklara saker

Vad tänker du baka i veckan?


Inget tror jag

Hur ser du ut när du är nyvaken?

 

Vem är du kär i just nu?

Dig ;) men nej ingen alls

 

En bild då du dricker alkohol:

 

Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?


Flytta min högtalare så att den står brevid sängen istället 

Vad bävar du inför?


Jag är ingen bäver

Vad händer i helgen?


Ingen aning, vill göra något kul!

Är listan slut nu?

Ja det ser ut som det

 

 

 

 

 


Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: