But I'm Standing Here Calling I Cant See You

Haäde friluftsdag idag. Jag amanda och toe åkte slalom på södra berget, backen där är sjukt brant så vi åkte den en gång. Sen åkte jag och toe lite i barnbacken men ramlade ihop och landade på magen så att ryggen blev skadad och som ni kanske vet så blev jag påkörd i december och fick problem med ryggen då så det var ju inte så bra men kunde inte göra nått åt det. 
 
Sitter och väntar på att klockan blir 00.00 så att jag kan skriva grattis till amanda som fyller år. Och lyssnar på Nicki Minaj vilket var länge sedan haha. 
 

Kommentarer


� sanna hyvärinen http://socosy.blogg.se/

Hej! Tänkte bara tipsa om att på min blogg har jag en kul grej! Att om du följer mig på bloglovin’ så får du 300 kronor att handla för på skor!
Om det inte faller dig i smaken så kan du annars läsa om tex vårens sminktrender och andra mode/skönhet nyheter om Bikbok och Zara.
KRAM – Www.socosy.blogg.se

2013-03-01 // 12:39:58
Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: