Home

Är hemma och utvilad. Kom hem igår vid 10. Har varit skönt att vara borta från äckelsundsvall kände direkt när jag kom tillbaka att jag ville bort igen. Har iallafall haft skitroligt.
 
Första veckan var jag och Amanda i stockholm, vi shoppade en massa, var i olika köpcentrum osv, gick på museeum och var på bio. Andra veckan så var jag med familjen i melbystrand, elin och jag var även i malmö en stund. På hemvägen så var vi i norrköping, linköping och uppsala. Och av alla ställen vi var på så gillar jag fortfarande stockholm mest!  Har en massa nya kläder (mest tröjor) och en massa nagellack. 
 
Det enda som är skönt med att vara hemma igen är att packa upp och inte bo i en resväska och 100 påsar, att ha wifi haha för gud vad jag har saknat alla mina serier och att bara kolla runt på internet, att ha en skön säng att sova i även fast att jag har varit så trött så att jag har somnat dirket när jag har lagt mig.
 
Lite instagrambilder 
 
 

Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: