LANA DEL REY!

Hello!
 
Är hemma igen! Hade kanske dom 2 bästa dagarna i mitt liv eller nått. Vi tog tåget halv 9 och var framme i stockholm nån gång innan ett. Drog direkt till annexet och fick könummer 109 så de var ju ganska bra ändå. Satt och köade tills det började och höll på att frysa ihjäl. Sen öppnade dom in till annexet och då blev folk galna och sket i kön som alla hade fixat osv så vi kom in bland dom första! Och sedan kom vi in i en till kö som vi också var långt fram i. Kom längst fram vid scenen och var gladast. 
Förbandet var väll inte direkt min musiksmak haha men dom var roliga. Sen kom Lana och jag var så glad! Sjöng och skrek tills jag inte kunde säga ett ord. Hon gick även ner från scenen och våra händer möttes (+mobilen med) så sjukt! Efter var jag gladast och ledsen över att det var över men det var så bra! Tog oss till mosebacke och somnade direkt efter lite mat från donken. 
Sedan igår så gick vi runt i stockholm hela dagen. Fick skavsår och det på fötterna och var helt mosade ifrån lana. Åkte bla till täby för att gå på apple store och sephora. Fick med mig lite saker hem som jag ska visa så fort jag kommer hem till mamma för kameran är där! 
 
 

Kommentarer


Namn:
V.I.P?

E-postadress:


Bloggadress:


Kommentar: